PEREKO, marka funkcjonalnych kotłów grzewczych na paliwa stałe, zmienia system identyfikacji wizualnej. Wprowadza nowy logotyp i planuje odświeżyć design swoich produktów.
Obecne logo posiada prostszą i oszczędniejszą formę. Zastosowano inny krój i kolor czcionki oraz wyeliminowano element graficzny w postaci zielonej koniczynki. Zastąpiono go żółtym płomykiem, który stanowi jednocześnie fragment jednej z liter tworzących nazwę. Bez zmian pozostało hasło marki obecne w logotypie.
W najbliższym czasie planowane jest wprowadzenie na rynek kotłów PEREKO o unowocześnionym wyglądzie. Odświeżone logo będzie znajdowało się na wszystkich nowych produktach. „Zdecydowaliśmy o poddaniu naszych kotłów delikatnemu liftingowi. Wiąże się to z nowo przyjętą strategią firmy i określonymi priorytetami”, mówi Piotr Chaja, prezes zarządu firmy Envo. „Wprowadzając odświeżony logotyp chcemy podkreślić strategiczne zmiany wizerunkowe oraz fakt, że obecna na rynku od 10 lat marka PEREKO to nowoczesne i sprawdzone urządzenia grzewcze.”
Marka PEREKO należy obecnie do Grupy Envo, która funkcjonuje na rynku w obszarze trzech gałęzi produkcji: urządzeń grzewczych, elementów identyfikacji wizualnej oraz konstrukcji stalowych. Spółka Envo jest jednym z największych polskich producentów kotłów grzewczych na paliwa stałe.
Link do strony artykułu: https://uww.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/pereko-zmienia-logo